Producent odzieży medycznej FashionMed Jullita
Tel: (16) 671-31-80E-mail: sklep@jullita.pl
Jullita Fashion Med
Polityka Prywatności

Polityka prywatności strony www.jullita.pl

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu Jullita Fashion Med jest Aneta Czekierda prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Jullita Fashion Med Aneta Czekierda, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadająca: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Wincentego Witosa 16, 37-710 ŻurawicaNIP 7951831655REGON 650236831, adres poczty elektronicznej: sklep@jullita.pl – zwany dalej „Administratorem” i będący jednocześnie Usługodawcą Sklepu Jullita i Sprzedawcą.

1.2. Dane osobowe Usługobiorcy i Klienta są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.) (zwana dalej: Ustawą o ochronie danych osobowych) oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

1.3. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są przetwarzane zgodnie z prawem; zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami; merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.

2. CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH ORAZ ODBIORCY DANYCH

2.1. Każdorazowo cel, zakres oraz odbiorcy danych przetwarzanych przez Administratora wynika z działań podejmowanych przez Usługobiorcę lub Klienta w Sklepie Jullita Fashion Med. Przykładowo jeżeli Klient w trakcie składania Zamówienia wybierze odbiór osobisty zamiast przesyłki kurierskiej, to jego dane osobowe będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży, ale nie będą już udostępniane przewoźnikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.

2.2. Możliwe cele zbierania danych osobowych Usługobiorców lub Klientów przez Administratora:

  • Zawarcie i realizacja Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej (np. Konto).
  • Marketing bezpośredni własnych produktów lub usług Administratora.

2.3. Możliwi odbiorcy danych osobowych Klientów Sklepu Jullita Fashion Med:

  • W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Jullita Fashion Med ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
  • W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Jullita Fashion Med ze sposobu płatności elektronicznych Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie Jullita Fashion Med.

2.4. Administrator może przetwarzać następujące dane osobowe Usługobiorców lub Klientów korzystających ze Sklepu Internetowego: imię i nazwisko; adres poczty elektronicznej; numer telefonu kontaktowego; adres dostawy (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy). W wypadku Usługobiorców lub Klientów nie będących konsumentami Administrator może przetwarzać dodatkowo nazwę firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) Usługobiorcy lub Klienta.

2.5. Podanie danych osobowych, o których mowa w punkcie powyżej może być niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej w Sklepie Jullita Fashion Med. Każdorazowo zakres wymaganych do zawarcia umowy danych wskazany jest uprzednio na stronie Sklepu Jullita Fashion Med oraz w Regulaminie Sklepu Jullita Fashion Med.

3. PODSTAWA PRZETWARZANIA DANYCH

3.1. Podanie danych osobowych przez Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w na stronie Sklepu Jullita Fashion Med oraz w Regulaminie Sklepu Jullita Fashon Med danych osobowych niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

3.2. Podstawą przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy lub Klienta jest konieczność realizacji umowy, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. W przypadku przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora podstawą takiego przetwarzania jest (1) uprzednia zgoda Usługobiorcy lub Klienta lub (2) wypełnienie prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Administratora (zgodnie z art. 23 ust. 4 Ustawy o ochronie danych osobowych za prawnie usprawiedliwiony cel uważa się w szczególności marketing bezpośredni własnych produktów lub usług Administratora).

4. PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI SWOICH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA I USUWANIA

4.1. Usługobiorca lub Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.

4.2. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Administratora, a zwłaszcza prawo do: żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.

4.3. W przypadku udzielenia przez Usługobiorcę lub Klienta zgody na przetwarzanie danych w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora zgoda może być odwołana w każdym czasie.

4.4. W przypadku, gdy Administrator zamierza przetwarzać lub przetwarza dane Usługobiorcy lub Klienta w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora, osoba której dane dotyczą uprawniona jest także do (1) wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jej danych ze względu na jej szczególną sytuację lub do (2) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych.

4.5. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można kontaktować się z Administratorem poprzez przesłanie stosownej wiadomości pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres Administratora wskazany na wstępie niniejszej polityki prywatności.

4.6. W celu rezygnacji z konta na Sklep Jullita Fashion Med należy się skontaktować z Administratorem poprzez przesłanie wiadomości pod tytułem „Rezygnacja z konta” na adres biuro@jullita.pl. Wiadomość musi być przesłana z adresu mailowego, który jest przypisany do konta na Sklep Jullita. Rezygnacja z konta nie jest równoznaczna z usunięciem danych osobowych.

4.7. W celu usunięcia danych osobowych należy się skontaktować z Administratorem poprzez wysłanie wiadomości pod tytułem „Żądanie usunięcia danych osobowych” na adres: biuro@jullita.pl. Składający musi wykazać, że dotyczy ono jego osoby (np. posłużyć się adresem mailowym wykorzystanym do utworzenia konta i realizowaniem zamówień). Żądanie usunięcia danych osobowych jest równoznaczne z usunięciem konta na Sklep Jullita.

5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

5.1. Sklep Jullita Fashion Med może zawierać odnośniki do innych stron internetowych. Administrator namawia by po przejściu na inne strony, zapoznać się z polityką prywatności tam ustaloną. Niniejsza polityka prywatności dotyczy tylko niniejszego Sklepu Jullita Fashion Med.

5.2. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

5.3. Administrator odpowiednio udostępnia następujące środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną:

  • Zabezpieczenie zbioru danych przed nieuprawnionym dostępem.
  • Dostęp do Konta jedynie po podaniu indywidualnego loginu i hasła.

W razie wątpliwości co któregokolwiek z zapisów niniejszej polityki prywatności jesteśmy do dyspozycji. Nasze dane znaleźć można w zakładce – KONTAKT.

Z poważaniem, Zespół Jullita FM
Wszelkie prawa autorskie do wzorów, projektów i zdjęć odzieży medycznej firmy Jullita Fashion MED podlegają ochronie prawnej na mocy ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dn. 04 lutego 1994 r. (Dz.U. 1994 nr 24, poz. 83).
Kopiowanie, przetwarzanie i modyfikacja wzorów i projektów odzieży, rozpowszechnianie i wykorzystywanie zdjęć odzieży medycznej lub modelek/modeli firmy Jullita Fashion MED zabronione.
Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku w celu przeglądania naszej strony internetowej, zapoznaj się z poniższymi informacjami.

Naszym celem jest zapoznanie Cię ze szczegółami stosowanych przez nas technologii oraz z przepisami prawnymi w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, które zaczęły obowiązywać 25 maja 2018 r. – dalej RODO, tak aby dać Ci pełną wiedzę i komfort w korzystaniu z naszej strony. Zachęcamy, abyś zapoznał/a się z poniższymi informacjami zanim zaczniesz korzystać z serwisu. Uprzejmie informujemy, że klikając przycisk „przejdź do strony internetowej” lub zamykając to okno, zgadzasz się na postanowienia zawarte poniżej.

RODO

Od dnia 25 maja 2018 r. zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako „RODO”).

RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej.

RODO wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

W tej informacji przedstawiamy skrót najważniejszych zagadnień dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych, które zajdą od 25 maja 2018 r. w związku z korzystaniem z naszej strony internetowej.

Czym są dane osobowe?

Zgodnie z RODO dane osobowe to informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszej strony internetowej – jeżeli nie zostaje zawarta umowa sprzedaży towaru, a towary są jedynie oglądane przez Użytkowniczkę czy Użytkownika – takimi danymi są np. adres e-mail czy adres IP. Dane osobowe mogą być zapisywane w plikach cookies lub podobnych technologiach (np. local storage) instalowanych przez nas lub naszych Zaufanych Partnerów na naszej stronie internetowej i urządzeniach, których używasz podczas korzystania z naszych usług.

Podstawa i cel przetwarzania danych osobowych

Przetwarzanie danych osobowych wymaga podstawy prawnej. RODO przewiduje kilka rodzajów takich podstaw prawnych dla przetwarzania danych, a w przypadkach korzystania z naszych usług wystąpią, co do zasady trzy z nich:

  1. Niezbędność przetwarzania do zawarcia lub wykonania umowy, której jesteś stroną. Jeśli zatem zawieramy z Tobą umowę, to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
  2. Niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Ta podstawa przetwarzania danych dotyczy przypadków, gdy ich przetwarzanie jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione interesy, co obejmuje między innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa świadczonych usług, ich ulepszania i dopasowania do potrzeb i Twojej wygody, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych towarów i usług przez ZHUP Czexbud na stronie internetowej.
  3. Dobrowolność zgody na przetwarzanie danych osobowych. Jest potrzebna głównie w przypadku, gdy usługi marketingowe dostarczają Ci podmioty trzecie oraz gdy to my świadczymy takie usługi dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele muszą mieć możliwość przetwarzania Twoich danych. Wyrażenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne, i jeżeli nie chcesz, nie musisz jej wyrażać.

Dzięki naszemu rozwiązaniu masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy, zgodnie z opisem powyżej. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu.

Administratorzy

Administratorem Twoich danych osobowych będzie ZHUP Czexbud (adres: ul. W. Witosa 16, 37-710 Żurawica).

Przekazywanie danych

Twoje dane będą przetwarzane przez takie podmioty jak: ZHUP Czexbud, DHL Express i Epaka jeżeli wyrazisz na to zgodę. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez dany podmiot. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą lub usługodawcą. Dzięki temu możemy np. lepiej dobrać najciekawsze lub najtańsze towary dopasowane do Twoich potrzeb. W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie.

Twoje dane mogą być też przekazywane także organom władzy publicznej, o ile pozwalają na to obowiązujące przepisy prawa i organy te wystąpią z odpowiednim żądaniem.

Cookies

Na naszej stronie internetowej używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści oraz analizowania ruchu na naszej stronie. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym, czyli na Twoim komputerze, tablecie, smartphonie itp., które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Twoje uprawnienia

Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas i Zaufanych Partnerów:

  1. jeżeli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych, możesz ją w każdej chwili cofnąć
  2. masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – GIODO.